P.Pardon/Multicul - Generaal P.Pardon over Immigratie en Islamisering.

https://www.memotrip.nl/multicul/
GEERT WILDERS HAALT DE 50 JAAR
Gepost door : Two Ravens Black Kettle
Op: 07/09/2013 14:35
INKTZWARTE DAG
Een inktzwarte dag voor Twan Huys, Volkert van der Graaf, Volkert Jensen, Petra Stienen, Matthijs van Nieuwkerk, Wouter Kurpershoek, Tom de Graaf, Marcel van Dam, Paul 'Pol Pot' Rozemoller, Roger van Boxtel, Kees Lunshof, Manuel Kneepkens, Redactie van Trouw, Hans Hoslinga, Doekle Terpstra, Dries van Agt, Gretta Duisenberg, Anja Meulenbelt, Hans v/d Broek, Maty Verkamman, Ad Melkert, de NRC redactie, Els Kuijpers, Rasey Nasr, Alexander Pechtold, Kees Driehuis, Jaap van Ginneken, Fransisco van Jole, Constant Kusters, Frits barend, Redmar Kooistra, Bart Tromp, Policor Tweebeeke, Annet Bleich, Ella Vogelaar, de Raad van Kerken, Jacobine Geel, Ruth Peetoom, Ab Klink, Sytze Faber, Wim Aantjes, Joop.nl en de NOS-journaal redactie.


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Th. Köhler
Op: 07/09/2013 14:48
Hartelijk Gefeliciteerd, ook namens Justitie...

Van Justitie heb je gelukkig al een mooi verjaarscadeau gekregen: de invrijheidstelling juist op deze dag van een andere echte Nederlandse democraat, te weten Samir Azzouz.

http://infohit.nl/multicul/samirvry.jpg

Gepost door: Samira A.
Op: 07/09/2013 14:56
Wilders?
Is dat niet die held met dat geblondeerde kapsel?

Gepost door: Rex Tyrannosaurus
Op: 07/09/2013 15:02
GEBLONDEERDE KAPSEL?

Natuurlijk is geblondeerd verschrikkelijk fout.

Veel fouter dan het bijgekleurde haar van Mark Rutte. Of is er iemand die echt gelooft dat hij nog geen grijs haartje heeft?

Het is ook veel fouter dan het bijgekleurde haar van Kereltje Pechtold. Of is er iemand die echt gelooft dat hij nog geen grijs haartje heeft?

Om natuurlijk niet te spreken van het (weinige) haar van Jeroen Dijsselbloem. Of is er iemand die echt gelooft dat hij nog geen grijs haartje heeft?

En dan heb ik het uiteraard niet over het haar van Lodewijk Asscher. Of is er iemand die echt gelooft dat hij nog geen grijs haartje heeft?

Zullen we het dan even over de dames hebben? Ella Vogelaar? Of is er iemand die echt gelooft dat zij van zichzelf zo'n regenboogkapsel heeft?

Mariëtte Hamer dan? Of is er iemand die echt gelooft dat zij van zichzelf zo'n regenboogkapsel heeft?

Blijven we even bij de VVD. Edith Schippers? Of is er iemand die echt gelooft dat zij van zichzelf zo'n kapsel zonder enige tinten en/of schakeringen heeft?

Frans Weekers? Of is er iemand die echt gelooft dat hij nog geen grijs haartje heeft?

Sharon Dijksma, even terug naar de PvdA. Of is er iemand die echt gelooft dat zij van zichzelf zo'n kapsel zonder enige tinten en/of schakeringen heeft?

Dus waarom is het zo verschrikkelijk als Geert Wilders zijn haar blondeert? Van al die kwibussen uit het Kabinet stoort toch ook niemand zich aan andermans geverfde haar? Of gaat het helemaal niet om het geblondeerde haar, maar is het één van de ontelbare bedekte termen voor het enige "argument" dat links ter beschikking heeft?
Namelijk: dat Wilders Hitler is.

http://memotrip.nl/multicul/sharia2.jpg

Gepost door: Piet Kremer
Op: 07/09/2013 15:43
WILDERS RACIST?
Je mag wel een ander ras superieur noemen aan het blanke ras. Mijn zoon studeerde in de negentiger jaren in Amerika informatica en liet mij weten versteld te staan van de intelligentie van zijn Indiase en Chinese medestudenten. Later las ik in Elsevier dat Chinezen en Japanners een hoger IQ hebben dan wij. Er blijkt dus wel degelijk verschil te bestaan tussen het ene en het andere ras. Het is dus niet uit te sluiten dat er ook rassen zijn die minder intelligent zijn dan blanken. Ik weet niet of er ooit een onderzoek is ingesteld naar de intelligentie van Maori's of bewoners van de Fiji-eilanden, maar het zou me niet verbazen als die lager zouden scoren op de IQ-ladder.
In de wandeling zijn we namelijk geneigd de intelligentie van een ras af te meten aan wat ze er van bakken. Bakken ze er niks van, dan nemen we aan dat ze minder intelligent zijn dan wij. Maar daar moet je beslist geen ruchtbaarheid aan geven, want dan word je beschuldigd van racisme. Maar zo'n beschuldiging is meten met twee maten, want onze politieke elite laat om de haverklap weten blanke Nederlanders die PVV stemmen, niet voor vol aan te zien.
Ik weet wel dat het IQ rond de 80 ligt bij Afro-Americans, die er als groep weinig van bakken, wat misschien ook te maken heeft met de groepscultuur, maar kijken we naar zwart Afrika als geheel, dan is het verschil met bijvoorbeeld Azie evident. Afrika blijft achter en dan kan de vraag gesteld worden of dat een kwestie is van andere intelligentie of andere cultuur. Maar antwoord geven op die vraag is een groot taboe.

Denk maar aan de karaktermoord door links op prof. Wouter Buikhuisen:
http://youtu.be/j_KU2eGqPzY

Gepost door: Huuskesgait
Op: 29/09/2013 11:51
Slinks Links probeert altijd om Wilders en de PVV zwart te maken door te suggereren dat ze nazistisch zijn. Zaterdag 21 september 2013 op de Koekamp te Den Haag heb ik daar weer eens totaal niks van gemerkt!
Zo proberen D66, de Volkskrant en het NOS-sjenaal om de PVV in de 'foute hoek' te duwen. Onder het motto "er blijft van de beweringen altijd wel wàt hangen!" Zodat de meer argeloze kijker, luisteraar en lezer een Pavlovreactie
ontwikkelt op de PVV? "Oh ja, neonazi's!"
Gezegd in goed Nederlands: "Guilt by association".
Ze proberen dus te komen tot het laten geloven dat de PVV uit extreem-rechtse neonazi's bestaat. Kompleet met weer zo'n los-zand-beschuldiging als van kereltje Pechtold met toornige gons van "antisemitisme". En nog wel tegen Wilders. Als er één pro-Israël is in Nederland, dan is hij het wel.



| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |