P.Pardon/Multicul - Generaal P.Pardon over Immigratie en Islamisering.

http://www.memotrip.nl/multicul/
zet maar weer slagbomen om elke grens overgang
Gepost door : Niet PVV of NVU stemmer
Op: 02/01/2014 22:40
Zet maar weer mooi slagbomen om elke grens overgang en voer voor alle buitenlanders maar een visum plicht in voor vakantiegangers

want de oost europeanen schijnen overal honden te stelen en te verhandelen en die honden worden dan behandeld alsof het planten zijn ipv levende dieren .

Ook plukken ze hier in de bossen alle paddestoelen weg incl alle zeldzame die beschermt zijn .

Ik heb er gisteren een gezien die het deed , ik heb uiteraard de boswachter gebeld en hij is dankzij mij gepakt dat schijnt een handeltje te zijn.

metteen terug terug sturen .

Ik zeg niet dat alle mensen uit oost europa die hier zijn dat doen. maar een er zit een groep bij met verkeerde bedoelingen .

oost europeanen pas toelaten nadat ion hun eigenland een visum en werkvergunning gereed is , zo niet komen ze gewoon de slagboom niet over .

De EU laat nu weer ene groep toe , terwijl wij zelf met werklozen zitten.

Laat ze hun eigen economie opbouwen , prima dat er steun van het westen naar die land gaat om ze te helpen met de economische groei. maar dit word te gek

Nederland mag van mij uit de EU stappen.

Zelfs ik die midden / links denkend is ben die emigratie spuugzat.
behoudens de echte mensen met goede bedoelingen .

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Niet PVV of NVU stemmer
Op: 02/01/2014 22:48
de tijd om ergens in je auto te overnachten zonder berooft te3 worden waar nederland om belkend sta en daar maar heel sporadisch voorkomt is ten einde met die nieuwe groepe die hier komen mag

en de dakloze opvang is meer oost europeanen die vakantie vieren dan de voor de echte nederlanders die maatschappelijk om wat voor reden dan ook buiten d eboot gevallen zijn

Slagbomen neerzetten en niemand zonder visum die in eigen land geregeld moet worden en evtueel werk vergunning binnen laten

uitzondering geld voor duisters denken en noren zweden belgen en fransen voor die kan paspoort voldoende zijn. maar ben je niet van het germaanse of franse bloed en heb je geen visum dan keer je maar terug en blijft de slagboom dicht .

Ook engelse en amerikanen geen visum meteen bij hoek van holland terug zetten.

Gepost door: Niet PVV of NVU stemmer
Op: 02/01/2014 23:05
en elke immigrant die het voor de goede verpset en zich aan een miosdrijf schuldig maakt na de sanctionering meteen terug naar eigen land en nooit meer welkom

Dus rottigheid uithalen honden stellen paddestoelen jatten die beschermt zijn mensen beroven die in hun auto of camper overnachten

is na de celstraf

deze oplossing als in dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=Zl6R3cTFe94

Mischien heeft karel Gek nog wel kamertje voor dat tuig uit oost europa

Gepost door: Bobby Bruttwurst/ Ed Eigenheim
Op: 05/01/2014 11:19
Bij zulke rijke zwervers met een standkachel in hun auto is het helemaal niet erg om berooft te worden.
Sterker nog ik hoop dat ze jou vandaag of morgen nog een keer helemaal leeg roven en daarna jouw en je hond doodschieten want die smerige kanker hond daar valt toch niks aan te verhandelen.
Zulke rijke zwervers met alle uitrustingen aan boord en bootaccu om bij stilstand met de laptop en mobiel internet online te komen dat zijn gewoon rijke stinkers en daarom mogen ze jouw helemaal leeg roven

Gepost door: kapitein vleeshaak
Op: 21/03/2014 10:10
JIJ MAG DOODVALLEN MET DIE HOND VAN JOU!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |