P.Pardon/Multicul - Generaal P.Pardon over Immigratie en Islamisering.

http://www.memotrip.nl/multicul/
Afri Bootvluchtelingen natuurlijk naar Nederland
Gepost door : Herber Gier
Op: 12/10/2013 15:15

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Klaas Zunderdorp
Op: 13/10/2013 14:36
Dit zijn mensen die vol vertrouwen een oversteek gemaakt hebben zich nauwelijks bewust van de gevaren. We zijn niet verantwoordelijk, nee, maar waren het drugs, wapens dan zou er veel harder zijn opgetreden denk ik. Nu heb ik de indruk dat ze die vluchtelingen maar laten aanmodderen met gevolgen als dit. Houd ze tegen of vang ze op tijd op maar laat ze niet op ondeugdelijke vaartuigen de overtocht maken. Dat is een Europese zaak niet alleen een Italiaanse. Als we dat al niet eens kunnen waar gaat het dan nog over in een verenigd Europa?
Klaas

Gepost door: Raven
Op: 13/10/2013 14:39
Hoe wil je dat de EU dat dan doet? Ik denk dat alleen de mensen die nu in die kampen op Lampedusa zitten, zelf hun landgenoten moeten benaderen en informeren en voorlichten dat Europa deze mensen niet wil hebben. Dus dat ze beter kunnen thuisblijven. En in dat geval kan Europa wŤl veel doen. Bouwen van scholen, slaan van putten, zorgen dat mensen aan het werk komen en meehelpen met educatie en gezondheidszorg opzetten daar. Maar zoveel mogelijk met de medewerking van de mensen zelf. In Europa lopen ze verloren rond, of ze moeten zwerven van vluchtkerk naar vluchtkantoor naar, ja... waar naar toe? Veel landen nemen hun inwoners niet meer terug, dus ze komen in dubbele ellende terecht.
Ik haal de vluchtelingen in ons land 'erbij', omdat ook die uit die landen afkomstig zijn. Grotendeels. SomaliŽ is een land vol oorlog. Maar Europa kan niet miljoenen mensen opvangen en in die landen wonen dus miljoenen mensen. Europa kan wel helpen in die landen. Alleen moet eerst een enorm probleem de wereld uit geholpen worden: Al Shahab...

Dus eerlijk gezegd IS er geen oplossing momenteel. Zolang de andere landen niet mee willen werken om samen land voor land 'vrij' te maken van rebellen en terroristen, kan Europa ook niets doen.

De Italianen doen wat ze kunnen, maar die zien deze bootjes ook veel te laat. Ze liggen te laag in het water om op radar gezien te worden.

De wereld is gek geworden. En dat heeft volgen mij alleen maar met geld te maken. Dan verbleken mensenlevens.

Gepost door: Hijghert
Op: 13/10/2013 14:58
Vreemd is, dat iedereen van Paus tot EuroparlementariŽr deze mensen in de EU willen opvangen en ter gelijkertijd een beroep doen op het schuldgevoel van de Europeaan (wachtend op een ramp met tig doden zodat het getal gaat spreken.

Wat de Europese elite er niet bij verteld is dat het de EU was welke ervoor heeft gezorgd dat er in LibiŽ een regime is dat zich vooral bezig houdt met het ontnegeren van LibiŽ

Europa moet ze maar opvangen, met alles wat daar dan achteraan komt: ik kan er niet meer voor open staan; de meesten zijn geen vluchteling, maar gelukszoeker!Alleen al in Oss loopt het aantal Somaliers de spuigaten uit! Ze werken geen van allen, gedragen zich zeer asociaal en agressief! Uit dankbaarheid? Van mij mogen ze allemaal teruggeschopt worden; ze zijn het gewoon niet waard. Hard?Ja, maar wel de waarheid! Europa kan nu eenmaal niet de andere helft van de wereld binnen laten, huisvesten, verzorgen, enz.
Dus,in mijn ogen: grenzen overal dicht. Beetje minder qad kauwen, handen uit de mouwen en iets opbouwen in eigen land, vooral niet hier! Want ze komen hier niet om te bouwen, maar om af te breken!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |